Lanttolucka 22 – fem övningar för 2013

Alla tecken på att man är på ett bra gym …

Anders testar en av Hans favoritövningar.

Frågade mitt träningsgäng om den övning de tror kommer betyda mest för dom 2013:

Lisa valde marklyft.

Anders tog benböj, höftlyft och pistols. 

Hans bjöd på sin grymmaste vadcirkel. Först 15 stycken tunga vadpressar och direkt efter en minut hopprep. Tre set. Säg hej till grymmaste vaderna 2013. Ger snabba löparben …

Nå gillar du det här så gillar du nog också

ISTÄLLET FÖR IRONMAN

Jag gjorde slut med Ironman häromdagen (läs mer här!) och fick flera meddelanden om att triathlon är mycket större än Ironman och

Läs mer »

SKIDA MED UTE 2023

Skida med Ute. 28-30 januari. Instruktörer är Anna Olsson, Johan Olsson, Sanna Peterson Hallberg och jag. Ett riktigt bra längdskidläger med guldkant. Guldkant i

Läs mer »

0 reaktioner på ”Lanttolucka 22 – fem övningar för 2013

  1. Åh, bra påminnelse där från Hans, stjäl hans övningar för 2013 rakt av så kanske jag någon gång äntligen ska få bukt med mina trilskande vader som ger problem med benhinnorna 🙂

    1. Lycka till. Jag tycker hans vadövningar är grymma, speciellt de här två i kombination eftersom jag tycker hopprepet varit förlösande för att lägga om mitt löpsteg 2012.
      (Sedan får jag erkänna att jag fortfarande bara står och gapar när han hoppar, han är gammal boxare och kan hoppa rep. Det kan INTE jag, det finns inget Rockyliknande över mitt hopprepshoppande…)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *