31 DAGAR #LEVFÖRFAN

Ge dig själv en bra start på året!
Du får hållbara träningsrutiner, struktur i din vardag och tid över för det som är viktigt på riktigt.

Jag kallar det #Levförfan, du kan kalla det självledarskap eller vad du vill. Det är egentligen inga konstigheter, i grunden handlar det om att prioritera och avsätta tid för rätt saker. Jag hjälper dig att skapa struktur i vardagen och bra van or.

Nå, det här låter ju bra, men vem har tid? Faktiskt alla – för det tar bara fyra minuter om dagen. I 31 dagar. Och sen kör du på själv, resten av livet. Tar det lugnt, tränar några dagar i veckan, tänker klokt, andas krispiga andetag, dricker kaffe, ja du vet.

Rent praktiskt går det till så att du varje dag, med start 1 januari, får ett mejl med instruktioner från mig. Allt material – tankeövningar, träningsprogram, filmer och pdf:er kommer också att finnas samlat på en låst sida som du har tillgång till under hela 2023.
Övertygad? Boka här! 

31 dagar #Levförfan är för dig som …

… vill ge dig själv en riktigt bra start på det nya året – rätt mindset, bra träningsrutiner och tid för det du tycker är viktigt i livet.

… är ovan vid träning, men vill komma igång. Du söker ett träningsupplägg som är enkelt, allsidigt och ryms i vardagspusslet.

… tränar kondition regelbundet, men behöver komplettera med ett enkelt styrkepass i veckan och daglig rörlighet för att hålla dig hel.

… är van vid att konditionsträna på hög nivå, men dras med en skada eller av annan anledning behöver backa bandet och göra en nystart.

… lätt fastnar i negativa tankar och mönster. Målet är att du ska vakna på morgonen och känna dig taggad på livet – och ha en #Levförfan-plan för dagen.

… skiter i träning, mindset och mumbu jumbo – du vill bara ha den där unika #Levförfan-muggen och -anteckningsboken!

Du får:

#Levförfan anteckningsbok 
#Levförfan mugg
Gummiband
Dagliga tankeövningar 
Rörlighet, styrka och konditionspass till varje vecka 

Start: 1 januari 2023 
Investering:  1499 kronor

Vill du ha faktura eller ett kvitto för friskvårdsbidrag
– mejla sofie@lantto.se

Varje dag får du en tankeuppgift av mig.

Det enda du behöver göra är att avsätta fyra minuter varje dag till att lyssna, lära eller reflektera. 

Varje söndag får du tre träningspass:

>  Rörlighetspass ”Medan-kaffet-kokar”. Några minuter räcker för att väcka och mjuka upp höfter, bröstrygg och axlar. Gör gärna passet varje morgon. 
> Styrkepass ”Håll-dig-hel”. 30 minuter styrka med kroppsvikt (ibland även en bänk och ett gummiband). Nytt 2023 är att det även kommer finnas 30 minuter styrka med hantlar eller viktplatta.

> 30 minuter kondition. Intervaller för att boosta konditionen, hjärtat och hjärnan. 

Citat från några som var med januari 2022:
Föregående
Nästa