Rädd

Vi är i Eidfjord och jag är rädd. Bergen är höga. Höga på riktigt. Det känns som det står 8% och 10% […]

Imorgon

Imorgon rullar vi mot Eidfjord. Och på fredag 09.00 tänker jag simma i den här fjorden. På söndag är det dags för […]