4 Comments

  1. Erika
    20 February, 2013 @ 10:52

    Åh jag vill också ha en PT!

    Och löpning på löpband känns som ett typiskt hatpass. Fast mindre tråkig än nödvändig ond rehab typ … 🙂

    Reply

    • Sofie
      20 February, 2013 @ 13:01

      Sant. Sant. Tar hellre en timme på löpbandet varje dag än ett rehabpass för att jag har ont. Fast hellre två timmar i skogen än en på bandet 🙂

      Och att ha en PT. Oh yes! Det bästa jag gett min kropp någonsin. Det är bra kul att känna sig snabbare och starkare än någonsin när man närmar sig … öh … är det 39?

      Reply

  2. Rund är också en form!
    20 February, 2013 @ 13:26

    Tröskel går ganska bra. Däremot ren snabbdistans är hat-hat-hat-(kärlek?) 😉

    Reply

  3. Helena
    20 February, 2013 @ 22:25

    Har eg inga direkta hatpass! Kanske beror på att jag varierar så mkt och sällan kör samma upplägg. Testar mkt nytt hela tiden. Men det är klart; de där 1000-ingarna kan ju vara fruktansvärt jobbiga!! Tur att jag inte hinner med dem så ofta 🙂
    Hatar sällan passen innan, kanske mest bara mitt i en svinig intervall eller den näst sista burpeen (som är av riktigt dålig kvalitet).
    Njut av att ha en coach som utmanar dig, det drömmer jag och många andra om.
    Allt gott till dig.
    /Helena V

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.