2 Comments

  1. Sara i Åre
    17 November, 2020 @ 15:43

    åh. jag tror på print i samverkan med det digitala. det är ju därför vi gjorde VI SES I SOMMAR för hotellet! en suverän kombo om du frågar mig!

    Reply

    • Sofie
      17 November, 2020 @ 18:03

      E X A K T ! Det är en suverän kombo – på många sätt!

      Jag tror verkligen på att bygga varumärken med flera ben. Utnyttja medier till det dom är bra på … 
      Till exempel Utemagasinet skulle inte ha någon affär om det inte var tidning, event, webb och sociala medier mm.

      Jag tackade precis nej till ett uppdrag för att det var “bara” att göra en annons – ingen tankeverksamhet och jag trodde inte på idéen. Överhuvudtaget. Jag vill tänka större och mer. 360° Kalla det vad du vill men jag vill få grotta ner mig i målgruppen och se hur och var vi kan leka ihop. Det självklara, men det roligaste är att överraska där dom inte trodde. Att bygga relationer var det än är.
      Kan fortsätta i evigheter, men det gör vi i bastun i Skaulo när vi kan hänga där igen.

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *