4 Comments

  1. Matilda
    13 May, 2011 @ 11:52

    För lite. Måste lära mig att äta mer! Men jag har svårt att äta när jag är fysiskt aktiv. Synd, för när jag sitter i en soffa har jag inga problem alls 🙂

    Reply

    • Sofie
      13 May, 2011 @ 16:32

      Jag och Lisa funderar lite på om vi ska beställa pizza efter vägen. En filt, lite norrlänsk sportdryck och så kan man stämma av hur det känns innan man fortsätter loppet. Om vi ställer ut en soffa kanske du också vill pausa med oss 🙂

      Reply

  2. Katarina
    13 May, 2011 @ 15:13

    Powerbars gel gillar jag skarpt både på träning och tävling. Beställer coffeinated strawberry/banana (med koffein säljs inte i europa) från USA, och utan koffein från uk(kör jag en lång tävling med bara koffeingel så blir jag överspeedad. Bra konsistens, god och magen klappar inte ihop. Plus också för att Powerbar inte tillsätter art.sötningsmedel som allt fler producenter verkar tillsätta. Däremot är jag inte kompatibel med deras dryck. Där kör jag stenhårt på High Five Isotonic som är mild i smaken och inte så salt. Bars har jag nog inte hittat någon som är bra, för mig fyller de bara en funktion- substans i magsäcken 🙂
    Den här artikeln var bra om man vill räkna lite på vad man klarar att ta upp, läs under”Don´t banquet on the bike”
    http://home.trainingpeaks.com/articles/triathlon/how-to-nail-the-ironman-marathon.aspx?utm_campaign=Argyle+Social-2011-0

    Reply

    • Sofie
      13 May, 2011 @ 16:30

      Tack för verkligt bra lästips!

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *